JORDI SERRET: “LES GRANS EMPRESES TENEN MOLTA INFLUÈNCIA ENCARA QUE SÓN MINORIES”

El passat 25 de setembre els membres de l’Associació Catalana d’Executius, Directius i Empresaris es van reunir amb Jordi Serret, Director del Programa d’Atenció a la PIME, a l’esmorzar col•loqui organitzat per l’associació.

Durant l’esmorzar, Jordi Serret ha presentat el Programa d’Atenció a la PIME, en el qual ‘per l’estructura del programa, l’element bàsic són les persones que representen les petites i mitjanes empreses”. I ha subratllat la importància de conèixer les problemàtiques per trobar solucions que es puguin portar a la pràctica.

Serret ha insistit en la importància de les petites i mitjanes empreses a Catalunya, ja que representen el 99,8% i generen el 70% d’ocupació, però ha admès que “les grans empreses tenen molta influència encara que són minories”.

Respecte a la contractació pública, ha reconegut el gran esforç que està realitzant l’ACEDE per facilitar l’accés de les PIMES a aquest tipus de contractació. I ha afegit que dins del programa s’estan adaptant els instruments dels poders públics a les necessitats d’aquest sector.

Per últim, ha explicat les 7 línies de treball del Programa d’Atenció a la PIME, entre les quals es troba la creació d’una estructura de la PIME que es converteixi en un dels elements de major atractiu dins de l’economia Catalana.

Desirée Gómez
Dept. de Comunicació